• slide2.jpg
  • slide3.jpg
  • slide4.jpg

.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

سامانه تور مجازی

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

این سامانه در زمینه اطلاع رسانی و معرفی ویژگی های مختلف محیطی، باشیوه ای نوین و جذاب، در راستای ورود به دنیای مجازی و معرفی فرهنگ ها و خدمات درسطوح کلان و بدون محدودیت های جغرافیایی فعالیت می نماید.

یکی از آرزوهای دیرینه بشر بازدید از نقاط مختلف دنیا، با جزییات کامل و بدون حضور فیزیکی بوده است که هم اکنون و پس از گذشت سالیان دراز از آن آرزو، با راه اندازی سامانه های بازدید مجازی درسطح دنیا، نه تنها آرزوی گردشگران در بازدید از مکانها و ابنیه تاریخی ملل گوناگون دنیا از طریق شبکه جهانی اینترنت فراهم گشته است بلکه این فناوری نو در اختیار فعالان فرهنگی و اقتصادی جهت اطلاع رسانی بدون مرز قرارگرفته و با اقبال بسیار چشمگیری رو به رو گشته است.

سامانه بازدید مجازی، این قابلیت را برای کاربران فراهم می آورد که بدون حضور فیزیکی و از طریق شبکه جهانی اینترنت و یا رایانه شخصی خود، از امکانات و خدمات مرکز مورد نظر به صورت کاملا سه، بعدی باتمام جزییات، همراه با محیطی زنده و گرافیکی کاملا زیبا، بازدید نماید.

از پرکاربردترین مواردی که سامانه بازدید مجازی پانوپیک توانایی خدمت رسانی به کاربران خود را دارا می باشد میتوان به عناوین زیر اشاره نمود :


بهره مندی منحصر به فرد از زبان برنامه نویسی :
در تهیه تورهای مجازی معمـول از برنامـه های آماده و گرافیکی جهت آماده سـازی تور استفـاده می گردد حال آنکه سامانه بازدید مجازی پانوپیک با بهره مندی از تیم فنی مجرب و خلاق و با تکیه بر دانش ایرانی موفق به ایجاد تور مجازی برنامه نویسی گردیده است که علاوه برکیفیت بالا، امکان اضافه نمودن جلوه های گوناگون و منحصر به فرد را در نرم افزار خروجی امکان پذیر می نمایید که برخی از آنها در ادامه ذکر می گردد.

قابلیت تور لیدر یا راهنمای تور:
امروزه تجهیز تصاویر پانوراما به امکانات خاص رقابت بین شرکت ها را بالا میبرد و پانوپیک مفتخر است برای اولین بار در ایران تکنیک ویدیو پانوراما واقعی و محیطی را برای هموطنان خود ارائه نماید . در این تکنیک شما میتوانید برای جذب هرچه بهتر مخاطب خود با استفاده از یک نفر راهنما ، و فیلمبرداری از آن توسط کادر فنی پانوپیک به توضیح و معرفی سمعی و بصری بخش مورد نظر خود بپردازید . در پایان واحد عکاسی پانوپیک تصویر پانورامای 360 درجه ای در اختیار شما قرار خواهد داد که ضمن امکان گردش و چرخش 360 درجه در محیط راهنمای آن بخش نیز به صورت کاملا پویا و واقعی در تصویر به معرفی آن بخش خواهد پرداخت .

قراردادن Hot Spot محیطی در طراحی تور:
Hot Spot عبارت است از یک موقعیت فیزیکی در تصاویر پانوراما که یک کلیک بر روی آن توسط کاربر منجر به انجام یک فرایند خواهد شد. این فرایند می تواند عمل رفتن به یک نمای دیگر، نمایش یک غرفه مجازی، بارگذاری یک پانوراما و یا نمایش محتوای یک بسته اطلاعاتی باشد. آنچه که در اکثر موارد مشابه صورت می پذیرد قراردادن دکمه به عنوان Hot Spot می باشد که علاوه بر پایین آوردن کیفیت نمایش و سرعت، امکان هدایت و رهبری سریع و آسان را برای کاربر مشکل نموده و در زیبایی گرافیکی کار اثری بسیار منفی برجای می گذارد. حال آنکه سامانه بازدید مجازی پانوپیک با بهره مندی از زبان های برنامه نویسی قرتمند این امکان را به کاربر می دهد که Hot Spot را در محیط خود پانوراما ایجاد کرده و از قراردادن شیء اضافه به عنوان دکمه که باعث کاهش چشم گیر ارزش هنری، زیبایی، و ظرافت اثر می گردد جلوگیری نماید.

امکان درج توضیحات در تصویر:
این قابلیت این امکان را به شما میدهد تا در صورت نیاز به اضافه کردن توضیحات نوشتاری برای نقطه ای خاص در درون تصویر 360 درجه خود ( مانند تابلو توضیحات یک اثر هنری یا تاریخی ) بتوانید به سادگی و با زیبایی خاصی این توضیحات را در درون تصویر درج نموده و کاربر با قرار گرفتن بر روی آن نقطه توضیحات را مشاهده نماید .

امکان ثبت تصاویر با جزئیات بالا:
این قابلیت به شما امکان میدهد تا درصورتی که جزئیات ارائه شده در تصویر 360 درجه شما برای نمایش به کاربر کافی نبود با ارائه تصویر با کیفیت بالا از نقطه ای خاص بتوانید جزئیات بسیار ظریف را نیز برای کاربر خود به ارمغان بیاورید. ( برای مثال میتوان به نمایش تصویر با کیفیت بسیار بالا از جواهری با ظرافت در محیط یک موزه اشاره نمود )

فناوری هوشمند شبیه سازی روز و شب :
بـا تکیـه بر فنـاوری ایجـاد پانارومـا و خواص منحصـر به فـرد ســامـانه بـازدیـد مجازی پانوپیک امکـــان شبیه سازی هوشمند روز و شب، با توجه به ساعت دستگاه رایانه و یا شبکه جهانی اینترنت فراهم گردیده است.

بهره مندی از پانورامای کروی :
همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران فناوری تور مجازی ، عدم اعوجاج تصویر در فرایند تور بوده است که سامانه بازدید مجازی پانوپیک با بهره مندی از فناوری نوین در تهیه تصاویر، خروجی 360 درجه بدون اعوجاج را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

استفاده هدفمند از لنزهای Wide و Fisheye :
یکی از اصلی ترین فرایندهای ساخت تور مجازی ، عکس برداری محیطی می باشد که تعداد و نیز کیفیت عکس های تهیه شده نقش بسزایی در کیفیت و زیبایی تصویر نهایی ایفا می نماید. لذا سامانه بازدید مجازی پانوپیک با بهره مندی از دوربین های عکاسی حرفه ای روز دنیا لنزهای wide و fisheye امکان بهره مندی از عکس هایی با کیفیت بالا در ساخت تور و پانوراما را فراهم نموده است.

صدای سه بعدی :
سامانه بازدید مجازی پانوپیک ، در قابلیتی منحصر به فرد، امکان بهره مندی از صدای سه بعدی را به صورت High Quality  و با امکان استریو در اختیار کاربران خویش قرار می دهد.

نمایش سه بعدی اشیاء خاص :
یکی از امکانات ویژه مورد نیاز کاربران تور مجازی ، قابلیت نمایش سه بعدی اجسام در محیط اصلی نرم افزار می باشد که سامانه بازدید مجازی پانوپیک با بهره مندی از نرم افزار های قدرتمند روز دنیا و کادر فنی متخصص توانایی این مهم را دارا می باشد.

امکان جستجو :
سامانه بازدید مجازی پانوپیک با بهره مندی از زبان های متعدد برنامه نویسی در ایجاد تور مجازی این امکان منحصر به فرد را به کاربر می دهد که از توانایی جستجو در سامانه بازدید مجازی پانوپیک بهره مند گردد.

نمایش قطعه به قطعه در محل تمرکز کاربر :
نظر به حجم نسبتا بالای فایل های خروجی معمول، تور مجازی و نیز سرعت پایین اینترنت، یکی از مشکلات مرسوم کاربران تور مجازی، لود کردن قطعه به قطعه و بدون تمرکز در نقطه مورد نظر کاربر می باشد. که سامانه بازدید مجازی پانوپیک علاوه بر کاهش چشم گیر حجم فایل خروجی، با بهره گیری از نرم افزاری قدرتمند توانسته است این ضعف فنی را به نحوه احسن حل نماید. به گونه ای که در سامانه بازدید مجازی پانوپیک نمایش یا همان لود تصاویر به صورت مترکز و در نقطه مورد نظر کاربر اتفاق می افتد که این مهم سرعت استفاده و نمایش تصویر را چندین برابر افزایش داده که موجب افزایش رضایتمندی بازدید کننده می گردد.

ایجاد نقشه و طراحی پلان موقعیت :
سامانه بازدید مجازی پانوپیک در راستای افزایش مدیریت کاربر در یک گردش مجازی، اقدام به طراحی پنل گرافیکی (پلان) نموده است که این امکان را به کاربر می دهد با کلیک بر روی پلان از بخش های مختلف تور بازدید نموده و ضمن مدیریت بهینه در گردش مجازی، موقعیت لحظه ای خود در فرایند تور را مشاهده نماید.

قابلیت چند زبانه بودن :
سامانه بازدید مجازی پانوپیک با بهره مندی از تمام پتانسیل های علم روز دنیا، جهت ایجاد ارتباط بدون مرز با ملل مختلف دنیا، قابلیت چند زبانه تور ها را به عنوان خدمتی نوین به کاربران خود عرضه می نماید.

قابلیت شبیه سازی فصول :
یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد سامانه بازدید مجازی پانوپیک امکان تغییر هوشمند فصول می باشد. فصول در سامانه بازدید مجازی توسط باران بهاری، تابش خورشید تابستانی، ریزش برگ های پاییزی و بارش برف های زمستانی متمایز می گردد.

قابلیت شبیه سازی خورشید :
خورشید در سامانه بازدید مجازی پانوپیک تلالوء و درخشش طبیعی خود را دارد و تابش اشعه های خیره کننده ی آن، گرما بخش محیط مجازی تور می باشد.

قابلیت شبیه سازی آتش بازی در شب :
در همه آیین ها و فرهنگ ها، جشن های ملی مذهبی فراوانی وجود دارد که هر یک از ملت ها به گونه ای این جشن ها را گرامی می دارند. یکی از رایج ترین شیوه های گرامیداشت، آتش بازی در شب است که این قابلیت نیز به شکل زیبایی شبیه سازی شده است.

قابلیت پیاده روی مجازی :
سامانه بازدید مجازی پانوپیک با بهره مندی از نبوغ فنی موجود در تیم اجرایی و برنامه نویسی خود قابلیت منحصر به فرد پیاده روی مجازی در تور را برای کاربر فراهم آورده است که به زیبایی هنری و فنی کار افزوده است و لذت یک بازدید واقعی همراه با جزئیات طبیعی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

امکان قرار دادن فیلم، صوت و عکس :
یکی از ویژگی های منحصر به فرد سامانه بازدید مجازی پانوپیک برخورداری از امکان قراردادن فایل های چندرسانه ای صوت و فیلم و عکس در درون برنامه و بدون بازشدن صفحه ای مجزا می باشد که همین خاصیت قرار گرفتن و اجرای فایل تصویر در درون محیط علاوه بر بالا بردن کیفیت کار موجب افزایش سرعت اجرا نیز می گردد.

بهره مندی از نقشه های Google Map با کیفیت بالا :
از دیگر قابلیت هایی که برای سامانه بازدید مجازی پانوپیک تعبیه و طراحی گشته است، قابلیت مکان یابی و کنترل موقعیت با بهره مندی از گوگل مپ به صورت آنلاین و یا آفلاین می باشد که امکان ارائه محصول و یا خدمت مورد نظر کاربر در سطح جهانی را ارائه می نماید.


آخرین نمونه کاری انجام شده ( جهت نمایش روی لینک مورد نظر کلیک کنید )

----------------------------------------------------------

نسخه آزمایشی دانشگاه صنعتی شریف

همایش گروه های کوهنوردی بابلسر

فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه

بازدید مجازی بازرگانی تمکین بارسا

نسخه نمایشی هتل نارنجستان

گزارش نیاز آذری نماینده مجلس